Bendrosios nuostatos
- Internetinės svetainės www.sgklinika.lt (toliau – „Svetainė“) savininkas ir administratorius, kaip ir asmens duomenų valdytojas yra UAB Sg konsultacinė klinika, įmonės kodas 171765854, PVM kodas LT100016610611 (toliau – „Paslaugų teikėjas”), adresas korespondencijai Telšių g. 13, LT-90162 Plungė, Lietuva, elektroninio pašto adresas – info@sgklinika.lt.
- Šios pirkimo-pardavimo Svetainėje taisyklės (toliau – „Taisyklės“) kartu su dokumentais, nurodytais šiose taisyklėse, yra skirtos suteikti informaciją klientui (toliau – „Paslaugų gavėjas“) apie Paslaugų teikėją bei informuoti Paslaugų gavėją, kuris ketina įsigyti prekes ar paslaugas Svetainėje, apie Paslaugų teikėjo taikomas pirkimo – pardavimo sąlygas. Šios Taisyklės yra taikomos sudarant bet kokias sutartis tarp Paslaugų teikėjo ir Paslaugų gavėjo bei nustato Paslaugų teikėjo ir Paslaugų gavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Paslaugų gavėjui įsigyjant prekes ir paslaugas Svetainėje.
- Paslaugų gavėjas bet kokiu būdu ir forma naudodamasis Svetaine ir (ar) jos paslaugomis (tiek registruodamasis Svetainėje, tiek atlikdamas pirkimą neprisiregistravęs) yra visiškai atsakingas ir neatšaukiamai įsipareigoja laikytis visų šiose Taisyklėse nustatytų reikalavimų. Prieš vykdant bet kokių prekių ar paslaugų užsakymą Svetainėje, rekomenduojame Paslaugos gavėjui atidžiai perskaityti šias Taisykles ir įsitikinti, kad jas tinkamai suprato. Paslaugų teikėjas atkreipia dėmesį, kad prieš užbaigdamas užsakymą, Paslaugų gavėjas privalo sutikti su šiomis Taisyklėmis bei susipažinti su Privatumo politika, o atsisakius tai padaryti, užsakymo užbaigimas yra negalimas.
- Paslaugų teikėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu vienašališkai pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Taisyklių pakeitimai ir (ar) papildymai įsigalioja po jų paskelbimo Svetainėje. Paslaugų gavėjas, prieš užsisakydamas Paslaugas, kiekvienu atskiru atveju privalo susipažinti su Taisyklėmis. Paslaugų gavėjui yra taikoma ta Taisyklių redakcija, kuri galiojo Paslaugų užsakymo metu.
- Paslaugas Paslaugų teikėjo Elektroninėje parduotuvėje turi teisę užsisakyti tik:
- veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
- juridiniai asmenys
- Paslaugų teikėjas nėra atsakingas ir nekompensuoja Paslaugų gavėjui jo patirtos žalos, kuri atsiranda dėl Taisyklėse numatytų sąlygų nesilaikymo ar netinkamo laikymosi.
Paslaugų gavėjo teisės ir įsipareigojimai
- Paslaugų gavėjas turi teisę užsisakyti Paslaugas pagal Paslaugų teikėjo Svetainės Taisyklėse ir Privatumo politikoje nustatytą tvarką ir sąlygas.
- Paslaugų gavėjas turi teisę gauti kokybiškas Paslaugų teikėjo Paslaugas.
- Paslaugų gavėjas Paslaugų teikimo metu privalo suteikti Paslaugų teikėjui visą ir visapusišką jam žinomą informaciją apie savo sveikatos būklę, buvusias ir esamas ligas, alergines reakcijas, vartojamus vaistus bei kitas aplinkybes, galinčias turėti įtakos Paslaugų teikimui. Taip pat privalo vykdyti Paslaugų teikėjo specialistų ir personalo nurodymus.
- Paslaugų gavėjui nepasirinkus sveikatos priežiūros specialisto, Paslaugas teiks Paslaugų teikėjo nuožiūra parinktas sveikatos priežiūros specialistas.
- Paslaugų gavėjui Paslaugas gali suteikti kitas, ne Paslaugų gavėjo pasirinktas sveikatos priežiūros specialistas, jeigu Paslaugų gavėjo norimu laiku jo pasirinktas sveikatos priežiūros specialistas negali suteikti Paslaugų ir Paslaugų gavėjas apie tai buvo informuotas.
- Paslaugų gavėjas privalo informuoti Paslaugų teikėją, jeigu jis negali dalyvauti paslaugos teikime nustatytu laiku.
- Paslaugų gavėjas sudarydamas šią sutartį patvirtina, kad susipažino su Paslaugų teikėjo vidaus tvarkos taisyklėmis ir su jomis sutinka.
- Paslaugų gavėjas privalo išlaikyti savo asmens duomenų teisingumą, ir, jeigu pasikeičia Paslaugų gavėjo registracijos formoje pateikti asmens duomenys, Paslaugų gavėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti. Jeigu Paslaugų gavėjo duomenys buvo neatnaujinti ir dėl to kilo žala Paslaugų gavėjui, Paslaugų teikėjas nelaikomas atsakingu už šią žalą.
- Paslaugų gavėjo įsigytomis paslaugomis gali naudotis tik vienas asmuo, t.y. įsigijus procedūrų kursą ir gavus nuolaidą už didesnį kiekį paslaugų, procedūras išnaudoti gali tik vienas asmuo, paslaugos nėra dalinamos ar keičiamos, išskyrus jei Paslaugos teikėjas ir Paslaugos gavėjas susitaria kitaip.
- Paslaugų gavėjas privalo tinkamai ir laiku atsiskaityti už jam suteiktas Paslaugas.
- Paslaugų gavėjas, naudodamasis Paslaugų teikėjo Svetaine, sutinka su Taisyklėmis, Privatumo politika, įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti jų ir LR teisės aktų.
Paslaugų teikėjo teisės ir įsipareigojimai
- Paslaugų teikėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Paslaugų gavėjui tinkamai naudotis Svetainės teikiamomis paslaugomis bei gauti kokybiškas prekes ir paslaugas.
- Jei Paslaugų gavėjas bando pakenkti Svetainės darbo stabilumui ir saugumui, ar pažeidžia šių ar kitų šioje Svetainėje nurodytų Taisyklių punktus, Paslaugų teikėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti, ar sustabdyti, Paslaugų gavėjo galimybę naudotis Svetaine arba visai panaikinti Paslaugų gavėjo registraciją.
- Paslaugų teikėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių ar paslaugų krepšelio dydį, t. y. minimalią pinigų sumą, kurios nepasiekus Paslaugų gavėjo užsakymas nebus vykdomas.
- Paslaugų teikėjas įsipareigoja Paslaugų gavėjo prašymu suteikti papildomą informaciją apie parduodamą prekę ar paslaugą.
- Esant tam tikroms sąlygoms, Paslaugų teikėjas gali laikinai arba visam laikui sustabdyti Svetainės veiklą, apie tai iš anksto neinformavęs Paslaugų gavėjo.
- Paslaugų teikėjas turi teisę anuliuoti Paslaugų gavėjo užsakymą ar išankstinę registraciją, jei Paslaugų gavėjas nesumoka už prekes per 2 (dvi) darbo dienas.
- Paslaugų teikėjas turi teisę anuliuoti Paslaugų gavėjo suplanuotus vizitus ir atsisakyti teikti paslaugas, jei Paslaugų gavėjas rezervavo ir užėmė laiką tai pačiai procedūrai kelis kartus, nesilaikant rekomenduojamo tarpo tarp procedūrų. Pavyzdžiui, plaukų šalinimo lazeriu procedūra suplanuojama kovo 1 ir kovo 2 dienomis toms pačioms kūno zonoms tam pačiam klientui.
- Paslaugų teikėjas turi teisę atsisakyti priimti Paslaugų gavėją jei šis registruojasi vizitams ir į juos neatvyksta, nepriklausomai nuo vizito atšaukimo aplinkybių ar ankstesnių apmokėjimų už paslaugas. Apmokėjus už paslaugas iš anksto, Paslaugų gavėjui gali būti pasiūlytas avanso likučio grąžinimas išskaičiuojant Paslaugų teikėjo patirtus nuostolius dėl neatvykimų.
Prekių ir paslaugų pirkimas Svetainėje
- Paslaugų gavėjas visas prekes esančias Svetainėje, taip pat ir už Paslaugų teikėjo teikiamas paslaugas gali atsiskaityti visą parą, 7 (septynias) dienas per savaitę. Atlikus pirkimą, Paslaugos gavėjui yra išrašoma PVM sąskaita-faktūra arba Priėmimo-perdavimo aktas perkant Dovanų kuponą.
- Į prekės ar paslaugos kainą jau yra įskaičiuoti visi mokesčiai.
- Kiekvieną kartą Paslaugos gavėjas pateikdamas užsakymą patvirtina, kad sutinka su tuo momentu galiojančiomis Taisyklėmis.
- Atlikus mokėjimą už paslaugą ar paslaugų paketą, Paslaugos gavėjas į nurodytą elektroninio pašto adresą gaus patvirtinimą apie sėkmingai įvykdytą užsakymą ir informaciją apie įsigytą paslaugą.
- Paslaugos pirkimas nėra tolygus registracijai procedūrai. Įsigijus paslaugą, Paslaugos gavėjas privalo atskirai užsiregistruoti procedūrai per gautą nuorodą arba susisiekti su Paslaugos teikėju telefonu.
- Paslaugos teikėjas negarantuoja nedelsiant prieinamų registracijos laikų. Priklausomai nuo paslaugų užimtumo, Paslaugos gavėjui gali tekti palaukti laisvos vietos procedūrai.
- Paslaugos gavėjas gali pasirinkti registracijos laiką tik iš tuo metu laisvų laikų, kuriuos siūlo Paslaugų teikėjas.
- Paslaugos gavėjas įsipareigoja patikrinti ar visi jo asmens duomenys yra teisingi. Suradęs neatitikimų Paslaugos gavėjas įsipareigoja duomenis pataisyti ir tik tuomet patvirtinti užsakymą.
- Paslaugos gavėjas atsiskaityti už perkamas prekes ar paslaugas gali naudodamasis Paslaugos teikėjo pasirinkta Klix mokėjimų sistema. Galimi atsiskaitymo būdai:
- KLIX mokėjimai iš banko sąskaitos. Tai greitas ir saugus mokėjimo būdas, leidžiantis sumokėti už pirkinius internetu. Paslaugos gavėjas norėdamas atlikti mokėjimą šiuo būdu turi pasirinkti savo banką, prisijungti ir patvirtinti mokėjimą. KLIX yra saugus banko mokėjimo iniciatorius, teikiantis paslaugą pagal Europos Sąjungos direktyvą 2007/64/EB Mokėjimo paslaugos (PSD 1). Paslaugos gavėjas, norėdamas pasinaudoti šiuo apmokėjimo būdu, turi būti pasirašęs elektroninės bankininkystės sutartį.
- KLIX Pay by card – galimybė mokėti VISA ir Mastercard kortelėmis. Pirmą kartą atlikdamas mokėjimą Paslaugos gavėjas mokėjimo formoje gali sutikti, kad kortelės duomenys būtų išsaugoti KLIX programėlėje. KLIX kortelių mokėjimo sistema atitinka pramonės duomenų saugumo standarto (PCI DSS) reikalavimus.
- KLIX Pay Later suteikia galimybę Paslaugos gavėjams pirkti šiandien, naudotis įsigytomis Paslaugomis ir sumokėti už Paslaugas vėliau. Finansavimo sąlygos perkant išsimokėtinai su KLIX:
- Sutarties sudarymas užtrunka vos kelias minutes;
- Finansuojama prekės ar prekių krepšelio kaina nuo 70 iki 7000 Eur;
- Galimybė užsakymo sumą išskaidyti į lygias mėnesio įmokas;
- Galimybė pirkimą pasirinkti su pradinių įnašu arba be pradinio įnašo;
- Pirkdami ir pasirinkdami KLIX Pay Later, Paslaugų gavėjai turi galimybę gauti KLIX partnerių – kreditorių – pasiūlymus, palyginti ir išsirinkti tinkamiausią pasiūlymą, bei nuotoliniu būdu pasirašyti pirkimo išsimokėtinai paskolos sutartį.
- Perkant prekių ar Paslaugų paketus pasinaudojant Paslaugų teikėjo specialiais pasiūlymais ir gaunant nuolaidą pasirinktoms procedūroms perkant paslaugų paketus, specialūs pasiūlymai ir taikomos nuolaidos galioja tik su sąlyga, kad Paslaugos gavėjas išnaudos visą įsigytą paslaugų paketą. Jei pasirinkus paslaugų paketą ir pradėjus naudotis paslaugomis, Paslaugos gavėjas nuspręs atsisakyti paslaugų paketo ir pateiks prašymą grąžinti pinigus už nepanaudotas procedūras, Paslaugos gavėjui paslaugų paketo pirkimo momentu pritaikyta vienos procedūros kainos nuolaida netenka galios ir Paslaugos gavėjui grąžinant pinigus už nepanaudotas procedūras, bus išskaičiuota iki pinigų grąžinimo Paslaugų gavėjui suteiktų paslaugų nuolaida.
- Įprastas paslaugų paketų išnaudojimo terminas yra 1 . Paslaugos teikėjas pasilieka teisę atskirais atvejais nurodyti kitą paslaugų paketų išnaudojimo terminą. Paslaugų gavėjas, Paslaugų teikėjo nurodytais atvejais, turi teisę už paslaugų paketą sumokėtas sumas panaudoti kitų paslaugų įsigijimui.
- Pasibaigus paslaugų paketo galiojimo terminui, paslaugos nėra teikiamos ir pinigai nėra grąžinami.
Paslaugų teikimo tvarka ir kokybės garantija
- Kiekvienos Svetainėje parduodamos paslaugos savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos paslaugos esančiame aprašyme.
- Paslaugos teikėjas neatsako už tai, kad dėl Paslaugos gavėjo individualių organizmo savybių kai kurios paslaugos gali būti nesuteiktos. Tokie klausimai aptariami gyvos konsultacijos su Paslaugų teikėjo specialistais metu. Paslaugos gali būti nesuteiktos, jei iki Paslaugų teikimo pradžios nustatoma, kad dėl individualių Paslaugos gavėjo fiziologinių ir/ar sveikatos savybių paslaugos jam negali būti suteiktos. Tokiu atveju Paslaugos gavėjas gali pasirinkti kitas Paslaugos teikėjo paslaugas arba prašyti grąžinti pinigus.
- Jei prieš teikiant paslaugas teisės aktų nustatyta tvarka yra būtina gauti atitinkamus Paslaugos gavėjo sutikimus, paslaugos pradedamos teikti tik gavus šiuos sutikimus ir paaiškinus šių sutikimų reikšmę ir pasekmes.
- Pradėdamas teikti Paslaugas, Paslaugų teikėjo atitinkamas specialistas pirmiausia išsiaiškina subjektyvią Paslaugų gavėjo sveikatos būklę (remdamasis jo suteiktais duomenimis) ir sprendžia dėl tolesnio Paslaugų teikimo.
- Jeigu Paslaugų teikėjas, išsiaiškinęs subjektyvią Paslaugų gavėjo sveikatos būklę, įvertinęs Paslaugų gavėjo suteiktą informaciją ir duomenis, nusprendžia, kad negalima įsitikinti Paslaugų gavėjo pateikiamų duomenų apie sveikatą tikrumu arba (ir) neužtenka duomenų apie Paslaugų gavėjo sveikatos būklę, arba (ir) negalima nuotoliniu būdu įvertinti Paslaugų gavėjo sveikatos būklės be apžiūros ar papildomų tyrimų, Paslaugų gavėjui yra pasiūloma registruotis į konsultaciją įprastine tvarka;
- Paslaugos gavėjas supranta ir sutinka, jog Paslauga laikoma tinkamai suteikta nuo to momento, kai Paslaugų teikėjas įvertinęs Paslaugų gavėjo būklę priima pagrįstą sprendimą – nepaisant to koks jis būtų: skirti gydymą, nukreipti Paslaugų gavėją kito specialisto konsultacijai, rekomenduoja atvykti įprastai konsultacijai ir pan. Pavyzdžiui, nusprendus, jog Paslaugų gavėjas turėtų būti registruojamas į konsultaciją įprastine tvarka, Paslauga (nuotolinė konsultacija), kurioje, įvertinus Paslaugų gavėjo būklę, buvo priimtas sprendimas dėl įprastinės konsultacijos būtinumo, yra laikoma tinkamai ir kokybiškai suteikta Paslaugų gavėjui, su kuo Paslaugų gavėjas sutinka ir neprieštarauja.
- Paslaugos gavėjas supranta, kad Paslaugų teikėjui nusprendus, kad Paslaugų gavėjui konsultacija turi būti teikiama įprastine tvarka, už ją Paslaugų teikėjas turės atlyginti Paslaugų gavėjui pagal tuo metu galiosiančius įkainius.
- Visais atvejais Paslaugų teikėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Paslaugos suteikimo terminų pažeidimą, jeigu Paslaugos jų gavėjui nėra suteikiamos arba suteikiamos ne laiku dėl Paslaugų gavėjo kaltės arba dėl nuo Paslaugų gavėjo nepriklausančių aplinkybių.
Paslaugos atsisakymas ir pinigų grąžinimas
- Tuo atveju, jeigu Paslaugų gavėjas pageidauja nutraukti teikiamą paslaugą, tačiau Paslaugų teikėjas jau pradėjo ją vykdyti, Paslaugų gavėjo sumokėti pinigai už Paslaugas nėra grąžinami.
- Paslaugų gavėjas turi teisę atšaukti užsakytą paslaugą ne vėliau kaip likus 24 (dvidešimt keturioms) valandoms iki numatyto paslaugos teikimo pradžios laiko, susisiekdamas su Paslaugų teikėju telefonu arba el. Paštu ir perkelti vizitą į kitą, abiejoms šalims tinkamą laiką.
- Jeigu Paslaugų gavėjas neatvyksta į suplanuotą vizitą ir nepranešė apie neatvykimą bent 24 (dvidešimt keturias) valandas prieš numatytą paslaugos pradžią
- Paslauga laikoma suteikta;
- Sumokėti pinigai negrąžinami;
- Teisė perkelti vizitą į kitą laiką nesuteikiama.
- Force majeure (nenugalimos jėgos) aplinkybių atvejais, Paslaugų teikėjas pasilieka teisę svarstyti išimtis dėl vizitų perkėlimo individualiai.
- Pinigai grąžinami naudojant tą pačią mokėjimo priemonę, kurią Klientas naudojo atlikdamas operaciją ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prašymo grąžinti pinigus gavimo dienos.
- Jeigu Paslaugų gavėjas per 12 nepasinaudoja įsigyta Paslauga, Paslauga laikoma atšaukta. Tokiu atveju Paslaugų gavėjui už įsigytas Paslaugas pinigai nėra grąžinami.
Dovanų kuponų panaudojimo taisyklės
- Dovanų kuponas galioja 12 (dvylika) mėnesių nuo išdavimo datos iki ant jo nurodytos galiojimo pabaigos datos imtinai. Pasibaigus galiojimo terminui, kuponas tampa negaliojančiu ir pinigai už jį negrąžinami.
- Dovanų kuponas galioja visuose SG Klinika padaliniuose (Klaipėdoje, Plungėje, Mažeikiuose, Palangoje), internetinėje parduotuvėje sgklinika.lt bei samanà kosmetikos ir autorinės parfumerijos fizinėse parduotuvėse (Vilniuje, Klaipėdoje, Palangoje ir Plungėje).
- Dovanų kuponą galima panaudoti vieną kartą ir visą sumą reikia išleisti vieno vizito/apsipirkimo metu.
- Jeigu pirkimo suma viršija kupono vertę, Paslaugų gavėjas primoka skirtumą. Jeigu pirkimo suma mažesnė nei nurodyta kupone, likutis nėra grąžinamas.
- Dovanų kuponai yra nekeičiami į pinigus, negrąžinami, negali būti pratęsiami ir perleidžiami kitiems asmenims.
Paslaugų gavėjo ir paslaugų teikėjo atsakomybė
- Paslaugų gavėjas yra visiškai atsakingas už Paslaugų gavėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Paslaugų gavėjas nepateikia tikslių asmens duomenų Paslaugų teikėjui, Paslaugų teikėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Paslaugų gavėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
- Paslaugų gavėjas atsako už šioms Taisyklėms, Privatumo politikai ir teisėms aktams prieštaraujančius veiksmus, atliktus naudojantis Paslaugų teikėjo Elektronine parduotuve.
- Jei Elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie Elektroninės parduotuvės naudodamasis Paslaugų gavėjo prisijungimo duomenimis, Paslaugų teikėjas šį asmenį laiko Paslaugų gavėju.
- Paslaugų teikėjas nelaikomas kaltu ir yra atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Paslaugų gavėjas, neatsižvelgdamas į nurodytą pareigą, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis ir (ar) veikia pažeisdamas kitus reikalavimus.
- Dėl vienos iš Šalių neteistų veiksmų ar neteisėto neveikimo atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tik tiesioginius nuostolius.
Rinkodara ir informacija
- Paslaugos teikėjas internetinėje Svetainėje www.sgklinika.lt savo nuožiūra gali inicijuoti įvairias akcijas.
- Paslaugos teikėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti ir nutraukti akcijų sąlygas. Nepaisant to, net akcijas nutraukus, prekių Pirkimo-Pardavimo metu tarp Paslaugos teikėjo ir Paslaugos gavėjo atsiradę įsipareigojimai išlieka.
- Paslaugos teikėjas visus pranešimus siunčia Paslaugos gavėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
- Paslaugos gavėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Paslaugos teikėjo Svetainėje skyriuje „Kontaktai“ nurodytais elektroniniais pašto adresais ir telefonais.
- Paslaugos teikėjas neatsako jei Paslaugos gavėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto, telefoninių ryšių paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų. Taisyklėse vartojama sąvoka „raštu“ apima ir elektroninius laiškus.
- Jei Paslaugos teikėjo Svetainėje yra nuorodų į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų elektroninius tinklalapius, Paslaugos teikėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar jų vykdomą veiklą, jų tinklalapių neprižiūri, nekontroliuoja ir joms (jiems) neatstovauja.
- Paslaugos teikėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jei Paslaugos gavėjas patenka į šiuos tinklalapius per Paslaugos teikėjo Svetainėje esančias nuorodas, išskyrus, kai šiuo tinklapiuose pateikiama informacija apie Paslaugos teikėjo parduodamų paslaugų savybes. Šiuo atveju Paslaugos teikėjas atsakingas už apie būtinos, išsamios, teisingos ir neklaidinančios informacijos apie siūlomos Paslaugos teikimą.
Baigiamosios nuostatos
- Šios Svetainės Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais ir teisės aktais. Paslaugos gavėjas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, turi tam tikras teises, susijusias su netinkamos kokybės Paslaugomis. Jokia šių Taisyklių nuostata neturėtų būti interpretuojama kaip suvaržanti ar apribojanti naudojimąsi tokiomis teisėmis.
- Šiose Taisyklėse numatytiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
- Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.