fbpx ;

Skleroterapija

Susigrąžinkite pasitikėjimą savimi. Vėl džiaukitės savo gražiomis kojomis.

Skleroterapija – šiuolaikinis venų varikozės gydymas. Procedūros metu į išsiplėtusias paodžio venas suleidžiamas vaistas polidokanolis. SG klinikoje naudojamas specialus flebologinis stalas, kurį naudojant  galima užtikrinti geresnį rezultatą, sumažinti šalutinių reiškinių riziką.

Prieš procedūrą atliekamas ultragarsinis venų ištyrimas, įvertinamos giliosios ir paviršinės venos dėl galimos vožtuvų patologijos.

Skleroterapija trunka nuo 30 iki 60 minučių. Nereikia specialaus pasiruošimo. Tą pačią dieną galima grįžti į kasdienę įprastą veiklą.

Priklausomai nuo venų varikozės dydžio,  gali tekti atlikti keletą procedūrų.

Po procedūros rekomenduojama 20-30 min. pasivaikščioti. Taip pat rekomenduojama 48-72 val. dėvėti II klasės kompresinę kojinę , vėliau nuo 1 iki 2 savaičių tik dienos metu. Tai užtikrina geresnį gydymo efektyvumą.

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI:

Ar atliekamas nuskausminimas?
Skleroterapijos procedūra atliekama be nuskausminimo.  Procedūros metu naudojama labai plona adatėlė, kurios įdūrimo praktiškai nesijaučia.

Ar būsiu darbingas (-a) po procedūros?
Pacientas išlieka darbingas po procedūros, tik rekomenduojama nuolatinė elastinė kompresija iki 48 valandų, vėliau keletą savaičių dienos metu.

Ar yra kokie papildomi apribojimai?
Apie 2-3 savaites rekomenduojama vengti tiesioginių saulės spindulių, soliariumų, pirčių, ilgų kelionių, skrydžių.

Ar procedūrą reikia kartoti?
Jei reikia, procedūra kartojama kas 2-6 savaites, bet ji neapsaugo nuo venų išsiplėtimo kitoje vietoje.

Ar vienu metu galite atlikti skleroterapijos procedūra abiem kojoms?

Galima, bet dėl didesnės komplikacijų rizikos nerekomenduojama.

Pats tinkamiausias laikas kojų venų operacijoms – ruduo, žiema ar ankstyvas pavasaris.

Intesyvias treniruotes galima tęsti po 1-2 savaičių.

Skleroterapija atliekama:

• Klaipėdoje: šiuo metu skleroterapijos neatliekame.